Recenze:Datadisky ke GTA 4 2/2

2. července 2010 v 18:21 | mahri nuparu |  Récy na hry pro PS3
tak a je tu réca na 2. a lepší datadisk pro gta 4-THE LOST AND DAMNED

PŘÍBĚH:celé to pojednává o motorkářském klubu,jménem The Lost,kterému dočasně šéfuje Johny Klebbitz(za kterého hrajete).šéfuje mu do té doby dokud se z lochu nevrátí jeho právoplatný prezident Billy Grey,což podle mého největší záporák celé hry,protože začne klub úplně potápět.nejdřív vyhlásí válku klubu Angels Of Death(AOD),kterou později vyhrajete,ale billy půjde zase sedět,páč ho zas lapijou cajti.Jeden blbec Brian začne panikařit a rozdělí klub na dvě frakce,tu jeho během asi 2-3 misí vymeteme a Briana rozprášíme brokádama.Po pár Stubssových misích vám zavolá bejvalka(těžká feťačka),že má problém s jedním bossem,kupoval si od něho kuřivo ale nebyla ho schopná splácent,takže vám dá navybranou-buď pro něj získáte(uloupíte)diamanty od Tonyho a Luise(z předešlýho dlc)nebo zabije ji i vás.Je jasný že je pudete získat,získáte ale v předposlední misi se stane že Jim(jeden z lepších kámošů)vás zradí a diamanty ukradne,takže na vás Ray Boccino pošle svoje hitmany což je předposlední mise.v té poslední se rozhodnete zaútočit,se svýma 2 zbylýma parťákama na věznici a potom zastřelit billyho greye.o konci na konci récy xD

g
tak tohle je Johny,hned na první pohled je drsňák.

df
obklopen zrádci-zleva Billy,Brian,Já,Jim
fg
HRATELNOST:je to fakt skvělá hra!zajezdíte si na chopperech,zastřílíte si,zakradete si zariskujete si se svým životem apod.hlavně že nedošlo na helikoptéry!!!(díky tomu sem to dohrál!!!)(obrázek je asi z předposlední mise,když vás honijou ti hitmani).Nejvíc mě bavil mise Shifting Weight kdy vás veze na závodní motorce Malc a vy automatickou brokovnicí drtíte poldy co po vás jdou!
Graficky vypadá hra krásně,a destrukční model u vozidel je prostě super!A hra vydrží i vcelku dlouho,sice sem dohrál příběhovou linii,ale hru mám splněnou ze 75%

gf
Ke konci:hra končí docela smutně,z několika desítek motorkářů,zůstanete se sebou a jedním vozíčkářem(kterej byl vidět jen ve třech scénkách) jen 4.Společně vejdete do zdemolovaného klub(Ray Boccinova pomsta)a rozhodnete se to ukončit.Terry teda vezma barel s benzínem,polije to,zápálí a všeci čtyři vyjdou(a s vaší pomocí vyjede) před klub.Celé to končí zvukem rozladěné kytary hrající smutnější riff a pohledem na hořící klub.....

Celkové hodnocení:

+=pestrý a skvělý příběh,hlavní postava,grafika,hratelnost,trvanlivost,motorky,emotivní konec

-=nic,sice helikopky sou tu taky na nic,ale naštěstí to tu na nich není závislý